تنهایی من

"بدهای" شعرهایت شده ام، آدم! چه کنم نام مرا هرگز کسی در "خوب ها" ننوشت ...

تنهایی من

"بدهای" شعرهایت شده ام، آدم! چه کنم نام مرا هرگز کسی در "خوب ها" ننوشت ...

اشتباه ناگهان تکرار می خواهد مگر؟

اینکه دلتنگ توام اقرار می خواهد مگر ؟

                                                                         اینکه از من دلخوری انکار می خواهد مگر ؟

وقت دل کندن به فکر باز پیوستن مباش

                                                                         دل بریدن وعده دیدار می خواهد مگر ؟

عقل اگر غیرت کند یک بار عاشق می شویم

                                                                         اشتباه ناگهان تکرار می خواهد مگر ؟

با زبان بی زبانی بار ها گفتی برو !

                                                                         من که دارم میروم ! اصرار می خواهد مگر ؟

روح سر گردان من هر جا بخواهد می رود

                                                                         خانه ی دیوانگان دیوار می خواهد مگر ... ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.