تنهایی من

"بدهای" شعرهایت شده ام، آدم! چه کنم نام مرا هرگز کسی در "خوب ها" ننوشت ...

تنهایی من

"بدهای" شعرهایت شده ام، آدم! چه کنم نام مرا هرگز کسی در "خوب ها" ننوشت ...

میهمان سال و ماهت پشت در چون موج می لرزد!

سلامم را تو پاسخ گوی، در بگشای

منم من، میهمان هر شبت، لولی وش مغموم

منم من، سنگ تیپاخورده ی رنجور

منم، دشنام پست آفرینش، نغمه ی ناجور

نه از رومم، نه از زنگم، همان بیرنگ بیرنگم

بیا بگشای در، بگشای، دلتنگم

حریفا! میزبانا! میهمان سال و ماهت پشت در چون موج می لرزد

تگرگی نیست، مرگی نیست

حدیثی گر شنیدی، قصه سرما و دندان است

من امشب آمدستم وام بگذارم

حسابت را کنار جام بگذارم

چه می گویی که بیگه شد، سحر شد، بامداد آمد؟

فریبت می دهد، بر آسمان این سرخی بعد از سحرگه نیست

حریفا! گوش سرما برده است این، یادگار سیلی سرد زمستان است

و قندیل سپهر تنگ میدان، مرده یا زنده

به تابوت ستبر ظلمت نه توی مرگ اندود، پنهان است

حریفا! رو چراغ باده را بفروز، شب با روز یکسان است

سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت

هوا دلگیر، درها بسته، سرها در گریبان، دستها پنهان

نفسها ابر، دلها خسته و غمگین

درختان اسکلتهای بلور آجین

زمین دلمرده، سقف آسمان کوتاه

غبار آلوده مهر و ماه

زمستان است


.

 

تــو کیستی که مــن اینگونه بی تــو بی تابم

شــب از هجــوم خیـــالت، نمـــی برد خـــوابم 

تـــو کیستی که مـــن از هر مــوج تبسم تـــو

بـــه ســـان قـــایق ســرگشته، روی گردابــم

چـــــه آرزوی محالیســت زیـــــستن بـــا تــــو

مـــرا همیـــن بگذارند: یـــک سخـــن بـــا تــو ...

اشتباه ناگهان تکرار می خواهد مگر؟

اینکه دلتنگ توام اقرار می خواهد مگر ؟

                                                                         اینکه از من دلخوری انکار می خواهد مگر ؟

وقت دل کندن به فکر باز پیوستن مباش

                                                                         دل بریدن وعده دیدار می خواهد مگر ؟

عقل اگر غیرت کند یک بار عاشق می شویم

                                                                         اشتباه ناگهان تکرار می خواهد مگر ؟

با زبان بی زبانی بار ها گفتی برو !

                                                                         من که دارم میروم ! اصرار می خواهد مگر ؟

روح سر گردان من هر جا بخواهد می رود

                                                                         خانه ی دیوانگان دیوار می خواهد مگر ... ؟

موزیک

Hum tere bin ab reh nahin sakte
Tere bina kyaa vajood meraa

من بدون تو نمیتونم زندگی کنم
وجود من بدون تو هیچه

Tujh se judaa gar ho jaayenge
To khud se hi ho jaayenge judaa

اگه ازت جدا بشم
از خودم هم جدا میشم

Kyonki tum hi ho
Ab tum hi ho
Zindagi, ab tum hi ho
Chain bhi, meraa dard bhi
Meri aashiqui ab tum hi ho

چون تو هستی
و فقط تو هستی
تو زندگیم فقط تو هستی
تو خوشی ها و دردها
تو تنها عشق منی

Teraa meraa rishtaa hai kaisaa
Ik pal door gawaaraa nahi
Tere liye har roz hain jeete
Tujh ko diyaa meraa waqt sabhi
Koi lamhaa meraa naa ho tere binaa
Har saans pe naam teraa

این چه رابطه ای که ما داریم
نمیتونم فاصله را حتی برای یک لحظه تحمل کنم
هر روز به خاطر تو زندگی میکنم
تمام وقت من برای توست
هیچ لحظه ای از زندگی من بدون تو نیست
اسم تو توی هر نفس من جاریست

Kyunki tum hi ho
Ab tum hi ho
Zindagi ab tum hi ho
Chain bhi, meraa dard bhi
Meri aashiqui ab tum hi ho

لینک موزیک

باز تو را بخشیدم

هر چه کردی به دلم ، باز تو را بخشیدم

با زبان زخم زدی ، دشنه زدی ، خندیدم


معنی تک تک رفتار تو را می فهمم

ساده لوحی ست ، بگویم که نمی فهمیدم


غرق تردید شدم ، باز تحمل کردم

تا زمانیکه به چشمان خودم هم دیدم


دیدم از خشم خداوند نمی ترسیدی

تو نترسیدی و من سخت از آن ترسیدم


بسته بودم ، لب از آن درد و از آن بی مهری

/ تو جفا کردی و من هیچ ، نمی پرسیدم


بی سبب نیست ، فراموش شدی در یادم

که تو مهتاب شبانگاهی و من خورشیدم


عاقبت سرد شدم ، خسته شدم ، یخ کردم

  مثل خورشید ، غروبی که نمی تابیدم


اشک های دل من ، از تو و عشق تو نبود

بلکه از سادگی قلب خودم رنجیدم


برو ای یار برو ، از تو گذشتم ، خوش باش 

برو ای یار ، که من مهر تو را بخشیدم