تنهایی من

"بدهای" شعرهایت شده ام، آدم! چه کنم نام مرا هرگز کسی در "خوب ها" ننوشت ...

تنهایی من

"بدهای" شعرهایت شده ام، آدم! چه کنم نام مرا هرگز کسی در "خوب ها" ننوشت ...

سلام 

میگن سلام سلامتی میاره  اینو از مادرم شنیدم !

هفتم  اسفند روز کذایی 

روزی که  بیهوش شدم و حدود 9 ساعت در بیمارستان بیهوش بودم !

یادم نمیره چطور دست راستم میلرزید  و  انگار  میخواست  از جاش در بیاد 

وقتی هم که هوشیار شدم  دلم  میخواست مرده بودم !

چند روزی رو بستری بودم  دکتر تشخیص داد که یک رگ خونی  تو سرم پاره شده و....

فکرشم نمیکردم  که روزی اینجوری بشم !

داروها رو سر موعد به لطف و محبت مادرم میخوردم  اما  بدنم واکنش  نشون داد و  مثل فلجها افتادم تو خونه 

دوباره تو بیمارستان بستری شدم  تا دکتر دوز  داروها رو  مشخص کنه 

سخت بود سخت میگذشت نمیتونستم با این  مسئله کنار بیام که من اگه داروهام  سر  وقت خورده نشه تشنج میکنم!!!  چیزی شبیه به صرع 


خیلی سخته کسی  که روزشو کلن بیرون از خونه بوده یهو بیفته  تو  خونه  و  مجبور باشه  در و دیوار  خونه  رو ببینه 

یا  کسانی  که  میاد  عیادتش  اما  حوصله شون رو  اصلن  و ابدا  نداره 


با این وجود  از  9 خرداد  برگشتم  سر کارم  البته به  اصرار  فراوون  خودم   

هنوز  دارو  میخورم سر وقت 

استرس  مث سمه  و امکان  خونریزی خیلی کم  هست  اما  دکتر میگه با اینکه جاش  خوبه  واسه جراحی  ولی  ترجیح میده  جراحی  نشم !


نمیدونم  چرا  اومدم واسه نوشتن اینا  تو وب !

ولی خسته ام خیلی  خسته ام  از  خوردن  داروهای  هر روزه ام ! از ساعت  8 هایی  که وقت  خوردن  قرص هاست 

ای  کاش  ....

ای کاش 







 


نظرات 8 + ارسال نظر

سلام
خدا رو شکر که بهتری
امیدوارم به زودی بهبودی کامل حاصل بشه

سلام
فکر کنم نویسنده های خارجی دارن برام پیام میذارن :))
حال شما چطوره خوب هستین ؟


خیلی ممنونم که پیگیر احوالات اینجانب هستین
خیلی به من لطف دارین
تشکر

قربانعلی چوکوفسکی جمعه 3 دی 1395 ساعت 21:20

از اونور دشت مرغاب
سلام
خوبی؟
حالت چطوره ؟
بهتر شدی ؟

سلام
خوبم شکر ... البته با مصرف ب موقع دارو
دکتر هر دفعه میگه نیاز ب جراحی نیس اما خب حدود دو ماه پیش ی دارو دیگه اضافه کرد چون بازم حالم بد شد و اورژانسی
در کل بازم خوبه ... ممنونم از اینکه حالمو میپرسی
شما چطورید ؟ خوبین ... دقیقن از کدوم طرف دشت مرغابین :D
اگه چوکوفسکی رو میشد همین قربانعلی صدا زد خیلی عالی میشد ... اخه اینم شد فامیل :/

سلاملکوم
اینجور نگو بابا دم از نا امیدی میزنی چرا
ایشالا روزای خوب در انتظارت باشه

سلام علیکم حاج صفی قربان گادسالوف میخاییل سلیمان سمرقندی
.... اول به من بگو این اسم ها رو از کجا در میاری تو رو ب خدا :))
خیلی ممنونم امیدوارم روزهای خوب در انتظار همه مون باشه:)

میرزا ابوالقاسم خان میرفندرسکی جمعه 21 آبان 1395 ساعت 21:24

خدا رو شکر که بهتری
ایشالا که به زودی زود قطع به اتفاق سلامتی کامل حاصل بشه

خیلی ممنونم از محبت تون.... ولی اینطور نیس... خدا دلش نمیخاد :)

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت 21:13

الکی نگو تو کی واسه من آرزوی سلامتی داشتی ؟
ایشالا دفعه بعد بیام و خبر سلامتیه کاملت رو ببینم تو وب

شرمنده
ممنون ایشاله که همیشه سالم و تندرست باشی

یه دوست شنبه 24 مهر 1395 ساعت 23:59

سلام... امیدوارم خوب شده باشی .. دلم برات تنگ شده

سلام ...خب البته خداروشکر خیلی بهترم...کمتر مهمون بیمارستان میشم
منم دلم تنگ شده

حسام الدین سراج بلقیسیان چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 00:52

زودتر خوب شو

میبینم که تو عکس مخ هم داری
موز هم که داری دیگه چی ؟
امیدوارم زودی خوب شی راوی

ممنونم
منم اتفاقا برای شما آرزوی سلامتی دارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.