تنهایی من

"بدهای" شعرهایت شده ام، آدم! چه کنم نام مرا هرگز کسی در "خوب ها" ننوشت ...

تنهایی من

"بدهای" شعرهایت شده ام، آدم! چه کنم نام مرا هرگز کسی در "خوب ها" ننوشت ...

مراقبِ رفتارتان با آدم های

همیشه مهربانِ زندگیِتان باشید !

همان ها که خودشان را

وقفِ شما و غصه هایِتان می کنند ، 

با بغضتان بغض میکنند و با خنده تان خنده 

آن ها که در مقابلِ بد رفتاریِتان

سکوت می کنند و قلبِ شکسته شان

را پشتِ لبخندی پنهان می کنند‌ 

و همیشه قلبشان می تپد برای حالِ خوبتان !

مراقب باشید که کمیابَند آدم های اینچنین 


نگذارید کاسه ی صبرشــان لبریز شود 

که اگر شـــود

شما را با تمامِ رفتارهای بدتان می بخشند 

البته به دیگـــران ...!




+فارغ از همه اتفاقاتی که افتاد  این متن برای شمایی هست که زمانی ب درد و دل من گوش میدادی و بودی 


+ مدتیه نوشته هام عکسی نداره ... 

هرچیزی دل و دماغ میخاد و حوصله 

انگار همه چیز تاریخشون سر اومده ... حتی خودم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.